شرایط بازگشت کالا

شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه سلام جانبی این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا 2 روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 2روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود. کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه سلام جانبی به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند. محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 2 روز اول قابل برگشت به فروشگاه سلام جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. سلام جانبی در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 2 روز خواهد بود.

شرایط برای ارسال کالا

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش سلام جانبی هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید. برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه سلام جانبی حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید. جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 9.30-17.30 و روزهای 5 شنبه 9.30-13) تماس بگیرید و یا به آدرس https://telegram.me/Sallamjanebiپیام ارسال نمایید. پس از پذیرش کالا کارشناسان سلام جانبی حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند. در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش سلام جانبی باشد، هزینه‌های ارسال به عهده جانبی است. - برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به سلام جانبی ارسال شود. - در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جانبی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. - اگر ساکن تهران هستید برای تحویل گرفتن کالا و هماهنگی با جانبی تماس بگیرید. - اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.